Dec 25

Vacanţa de iarnă – A treia zi în Amsterdam

Tag: Vacanţe şi CălătoriiTeodor Mincu @ 21:19

A 3a zi, mergem la aeroport dimineata ca sa luam alt autobuz spre oras, pentru a-l vizita cum trebuie. În autobuz am vazut cuplul de care vorbeam mai devreme. Andreea spune ca tipii (care nu erau români) au primit bilete la Washinton DC, ei erau cu 2,3 persoane înaintea noastra. Am vrut sa ma lamuresc ca am fost discriminati. Uneori în viata avem anumite nelamuriri dar din diverse motive ramânem la nivelul de speculatie. Acum am vrut sa fiu sigur, am vrut sa aflu adevarul, asa ca i-am abordat si i-am întrebat daca merg la Washington,raspunsul a fost “YES”, si mai mult, le-au dat si cursa directa, adica nu din doua bucati, cu legaturi. Noi însa a trebuit sa mai asteptam 1 zi. Concluziile le trageţi voi.

Apoi am plecat la picior prin Amstedam si am vizitat diverse muzee sau obiective turistice, printre care muzeul “Van Gogh”, unde am vazut picturile lui Vincent Van Gogh, si de asemenea am citit povestea vietii sale. Apoi am vizitat piata Dam, biserica noua din Piata Dam, Podul Oaselor, din nou Red Light District :), si cam atât, deoarece am mers foarte mult pe jos, clatindu-ne ochii pe strazile Amsterdamului. De remarcat au fost numarul foarte mare de biciclete si de asemenea numarul foarte mare de poduri ce asigura trecerea pe deasupra râuleţelor ce domină în oraş.