Aug 14

I am the King of the Paltinu Dam

Tag: Ciclism,SportTeodor Mincu @ 10:00

Sâmbătă, împreună cu doi prieteni, am plecat la o tură cu bicicletele pe Valea Doftanei.

Am plecat din Câmpina (după ce am făcut dreapta la primul semafor și am găsit un loc de parcare) și am decis să parcurgem cât mai multă distanță, având în vedere că este vorba despre urcare.

Drumul a început bine, cu o mare coborâre care a scos untul din mine la întoarcere iar apoi a urmat o urcare cu o pantă ușoară. Am trecut pe lângă un baraj mai mic, pe lângă corturi și grătare iar peisajul a fost deosebit de frumos. Fiind sâmbătă, nu au fost prea multe tiruri care să transporte cherestea.

Greul a apărut când am ajuns la Barajul Paltinu, iar numele acestei postări vine de la faptul că am reușit să urc până pe baraj, fără a mă opri. Distanța nu este foarte mare însă sunt câteva serpentine destul de ațoase pe acolo și foarte înclinate.

După baraj, mai urmează o mică urcare mai dificilă, apoi vine o zonă de grătare, după care în cele din urmă începe cel mai lung sat pe care l-am parcurs până acum, Valea Doftanei. Mai sunt câteva urcări și 2,3 serpentine pierdute pe acolo, iar după vreo 5-6-8…km, se termină satul, împreună cu drumul asfaltat.

După ce se termină localitatea, drumul devine unul forestier și continuă încă 30km spre Brădet, unde, la Barajul Siriu, penetrează DN 1A.

Poze nu pot pune încă deoarece ele sunt prizoniere în aparatul foto și nu găsesc cablul de date.

Așa cum se întâmplă mereu, coborârea face ca tot efortul depus la urcare să merite.

Date de parcurs:
Distanța totală: 66km, Timp de mers (fără pauze) 03:40.
Poze:

un comentariu to “I am the King of the Paltinu Dam”

1. Geiger MTB Challenge 2011 » Teodor Mincu: Jurnal de călătorie says:

[…] de drumeții. Am trecut de la pădure de foioase la pădurea de brad și apoi la goluri alpine. Antrenamentul de la Paltinu a fost eficient pentru că am reușit să urc destul de mult pe bicicletă, cu viteza 1 ce-i […]