Un prânz cu Google

Cu câteva săptămâni în urmă am primit o invitație de la Google România, la un eveniment despre Google AdSense ce avea să aibă loc ieri la Sky Bar, în București.

La început am fost sceptic în legătură cu acest eveniment, pentru că știam că nu am o relație specială cu ei și probabil vor fi invitate 1000 de persoane, ce se vor înghesui în 10 canapele și se vor bate pe 3 castroane de mâncare. Am decis totuși să merg și, spre surprinderea mea, nu a fost să fie cum mi-am imaginat.

Au fost câteva lucruri care m-au impresionat și care m-au făcut să scriu despre eveniment:

1. Locația, o cafenea deosebită aflată la etajul 5 al unei clădiri de pe Calea Dorobanți, de unde puteai vedea Muzeului Țăranului Român, și clădirea BRD din Piața Victoriei

2. Numărul de persoane: Am fost aproximativ 8 oameni (au fost chemați mai mulți, dar nu foarte mulți), iar discuția a fost informală. Am avut liber la orice fel de întrebări și adresate oricând în timpul prezentării.

3. Atenția acordată de angajații Google România: A fost prezent și Dan Bulucea (country manager google România), precum și colegi de la biroul din Irlanda (dar și din România). Multă lume „bună” pentru 8 oameni (nu cred totuși să fi fost mai mult de 15/20 de invitați în total)

4. La final, Irina Săftoiu (Account Strategist) a stat cu fiecare participant în parte și a analizat fiecare site, veniturile sale și apoi ne-a făcut câteva recomandări pentru a ne crește veniturile

Concluzie: A fost un gest frumos din partea celor de la Google prin care doresc să ne arate (la puțin timp după deschiderea biroului din România) că publisherii au un rol destul de important în business-ul lor.

2 comments on this post.
  1. Andrei:

    Pai cu cat castigati voi, site-urile, mai mult din reclame, cu atat castiga ei, Google, mai mult. Makes sense :)

  2. Teodor Mincu:

    Da, însă la cât de mari sunt în piață, putea să-i doară la bască :)

Leave a comment