May 31

Team Expert Bike Fest

Tag: Ciclism,SportTeodor Mincu @ 09:42

Traseul a trecut și printr-un sat parcă uitat de lume, neasfaltat, unde în coborâre am făcut o greșeală de începător (oricum sunt începător, deci este oarecum scuzabil :)). La un moment dat, având undeva la 15-20km/h am intrat într-un șleau de tractor care se adâncea din ce în ce mai mult. Am frânat, dar fiind la vale, a fost destul de dificil de oprit plus că șleaul se tot adâncea și îmi era teamă să nu lovesc pedalele de marginile sale. Și atunci am luat decizia să ies din șleau cum oi putea. Atât mi-a trebuit că bicicleta m-a și aruncat pe marginea drumului (care era înălțată). M-am ales cu o julitură la cotul stâng și cam atât. Norocul meu a fost că nu s-a stricat bicicleta :) (Sau poate m-a ajutat firma?).

Binențeles că am continuat cursa, ca un erou ce eram :). Am mai întâlnit o turmă de oi, într-una dintre păduri și câteva capre ce-și făceau siesta.

Important este că am terminat cursa fără a depăși timpul maxim al concursului (de 3h 30′). Mai exact am terminat în 3h11′ iar distanța parcursă a fost de 35km, clasându-mă pe un elegant loc 138.

Mă gândeam că la astfel de concursuri aprecierea cea mai mare ar trebui să o primească două categorii de concurenți: primii 10 sau 20 și ultimiii 10 sau 20, pentru că primii sunt cei mai performanți (și-au dat sufletul să termine între primii), iar ultimii sunt cei mai neantrenați (și-au dat sufletul numai ca să termine cursa). Când voi termina cursa la mijloc, probabil voi gândi altfel :)

Din păcate am găsit numai o poză ambiguă în care aș putea fi eu. Când ești printre ultimii, fotografii deja sunt plictisiți sau au cardurile pline de poze și nu prea mai apari pe nicăieri. Așa am pățit și la Prima Evadare.

Am integrat și videoclipul de mai jos, filmat de pe casca unui concurent, pentru a vă arăta cum a fost traseul și care este atmosfera de obicei.

5 comentarii to “Team Expert Bike Fest”

1. Jhonny says:

Interesant traseul , am inteles acum si de unde vine lungimea acestuia de 38 de Km : tu 35 eu 42 si iese media :).
    Asta ca un apropo la halul in care a fost marcat traseul…dar noi sa fim sanatosi :).

2. Teodor Mincu says:

La început au anunțat că au efectuat câteva scurtări și astfel cred că au rezultat cei 35km. Referitor la marcaj, m-am pierdut și eu de vreo 3 ori însă în momentele în care nu am mai văzut marcaje în maxim 300m, m-am întors la ultimul marcaj știut

3. TeamXpert Bike Fest | Jurnal de calatorie | TeamXpert Bike Fest says:

[…] Am gasit aceasta poveste apartinand unui participant la TeamXpert Bike Fest. Mi s-a parut interesanta, asa ca iata despre ce este vorba: Sâmbătă, 28 mai 2011, am participat la concursul Team Expert Bike Fest din zona localității Comana, situată între București și Giurgiu. Am optat pentru traseul Lacul Comana, având o lungime de 35 km. Ruta nu a intersectat nici un drum asfaltat, fiind alcătuit din poteci și drumuri forestiere. Mi-a plăcut la nebunie traseul pentru că a fost variat existând și câteva urcușuri unde a trebuit să merg pe lângă bicicletă, dar și coborâri spectaculoase, precum și drumuri plate. Sursa: Teodor Mincu | TeamXpert Bike Fest […]

4. Surmont MTB Challenge 2011. » Teodor Mincu: Jurnal de călătorie says:

[…] cu un timp de 1:46:14.4, cu 49:10.9 mai mult decât locul 1. Este o clasare mai bună decât la Comana și sper ca pe viitor să ajuns pe poziții cât mai bune […]

5. Comana Autumn Bike Fest (23 Septembrie 2011) » Teodor Mincu: Jurnal de călătorie says:

[…] Am încheiat sezonul de concursuri de mountainbike, cu varianta de toamnă a Team Expert Bike Fest. […]