Dec 14

Schimbări

Tag: tips and tricksTeodor Mincu @ 12:24

Este interesant cum de-alungul timpului, la intervale de câţiva ani diferenţă, se chimbă moda atât de vizibil cât şi un novice ca mine poate observa. Nu mă refer la moda hainelor..ci la “ce este la modă” ce merge..ce obiceiuri sunt, ce este snob pentru o anumită perioadă, şi tot aşa.

Nu sunt singurul care a observat că în ultima vreme are o loc o migrare în masă spre Internet, acum lumea citeşte ziarele pe Internet, ascultă muzică pe Internet, face rezervări pe Internet, cumpără de pe Internet, face sex pe Internet..şi tot aşa..

Cazul concret pe care l-am remarcat ţine de showbiz, şi anume am observat noi artişti ce îşi lansează albume pe Internet..pe diverse siteuri, mai mult sau mai puţin cunoscute.

Înainte, adică acum 3-4 ani cred, era la modă Atomic TV (sau TV Klumea), rupea..eu cel puţin mă uitam mereu..eram pur şi simplu fermecat, muzică românească etc, totuşi nu am dat SMS cu mesaje la 1060 cred că era numărul..TVKlumea..aproape că a dispărut…şi în piaţă a rămas “U” TV ..care vine de afară, e susţinut de afară, are câteva parteneriate media pe aici..dar sincer nu văd să mai reziste mult..poate numai în derivă aşa…

Fenomenul observat este lansarea unor melodii în blogosferă ( mai nou un mijloc mişto de manipulare a maselor, dar bloggerii nu prea îşi dau seama că sunt folosiţi..că le e şi lor fomiţă), dacă prinde, facem şi 2-3 evenimente, şi dacă merge bine facem clip pentru TV ( care chiar costă ceva bani..). Însă de multe ori..până e gata un videoclip a cărui melodie a parcurs itinerariul prezentat mai sus..se cam duce şi melodia..pentru că de regulă nu e hit-ul “anotimpului”..
Ascultând Vibe FM, postul cel mai potrivit pentru timpul de lucru (zic eu..)..Am observat o nouă fiţă, un model de business bun. Şi anume lansările de album la Vibe FM :) E trandy să fii la Vibe FM. Proprietarii Radio 21 au fost vizionari, sau au văzut exemple pe afară..au cumpărat..au investit…şi acum..profită, foarte frumos, o lecţie faină de business.

Leave a Reply



Switch to our mobile site