Aug 19

Neptun, Olimp și Plaja Prezidențială

Tag: Romania,Vacanţe şi CălătoriiTeodor Mincu @ 19:05

După tura de la Valea Doftanei, am plecat la mare. Mai precis la Neptun.

Dacă omitem lacul neîngrijit de nimeni și pizzeriile foarte proaste la limita dintre Neptun și Jupiter, precum și bolovanii din apa mării, lucrurile au fost ok.

Ne-am cazat la Vilele Soarelui, unde am găsit un confort sporit și camere foarte curate, la prețuri foarte cumsecade.

În ultima zi, am vrut să vizitez stațiunile Neptun și Olimp să văd ce n-am văzut până acum.

Iată și rezultatele:

Lacul din Neptun în apropiere de Jupiter:

Dacă mergi în Neptun singura plajă la care merită să mergi este cea de la Steaguri, unde, desigur, sunt și cele mai piperate prețuri (1 șezlong = 20 lei/zi).

Pentru a vă face o idee despre densitatea de oameni care intrau în apă mai jos avem o poză de pe digul din zona Steagurilor. Prima poză este cu plaja de la Steaguri, a doua poză este restul stațiunii..

Iar pe dig..niște beton învins de trecerea timpului, țeavă (de evacuare..?) spartă și pescari:

Mergem înainte:

Capătul stațiunii Neptun, marcat de un gard ce împrejmuiește brutal plaja prezidențială.

Aici găsim o rață, alte conducte care coboară în apa mării și..apă de izvor..

Ca să ajungi spre Olimp, mergi pe strada Vilele Speciale, unde într-adevăr sunt câteva vile foarte faine.

Totuși, un loc deosebit în Neptun este Restaurantul Insula, probabil și hotelul este la fel de fain și mai sunt câteva cluburi pe Aleea Trandafirilor (strada principală).

Zona crepusculară de trecere dintre Neptun și Olimp este bogată în vegetație și chiar foarte interesantă:

Apoi prin Olimp..
Cele mai faine hoteluri ca și structură au fost cele 3: Hotel Panoramic, Hotel Amfiteatru, Hotel Belvedere. Acum fiecare se luptă pentru supraviețuire în propria mizerie. Hotel Panoramic este în renovare, restul încă mai primesc turiști..

În Olimp plaja faină pare a fi cea de pe lângă plaja prezidențială, plaja celor 3 hoteluri iar apoi vine dezastrul:

Din păcate a mai rămas câte puțin din fiecare stațiune..Să sperăm că acest puțin va crește și nu va fi asimilat. Până atunci mai bine mergeți în Mamaia.

un comentariu to “Neptun, Olimp și Plaja Prezidențială”

1. De Verde says:

Te contrazic, plaja Steaguri avea pietre in apa care te ,loveau cand veneau valurile asa ca am mers pe plaja Farul. In Neptun problema e ca nu sunt toalete publice. La ce ticsita e plaja din Neptun, cersafurile ca ochiurile in gard, e normal sa fie plaja prezdentiala incercuita, ca n-ai nici o intimitate. De aceea in week end cand vin bucurestenii si creste aglomeratia nu e de stat.
    Eu oricum am sa merg in continuare in statiunile din sud ca sunt misto numele de zei, iar la Mamaia nu merg ca suna naspa si am facut si niste arsuri de soare nasoale acolo.