Mar 04

(In)Cultura în afaceri

Tag: tips and tricksTeodor Mincu @ 17:31

Părerea mea este ca atunci când faci afaceri, adică ai un contract de colaborare, sau o înţelegere, primul lucru care contează este cum tratezi acel om cu care discuţi. Modul în care te adresezi, precum şi tonul vor duce în timp fie la o colaborare strictă, fie spre o amiciţie, o oarecare prietenie cu persoana/business ul respectiv.

Nu sunt necesare decât 10 secunde de gândire de genul “Stai nene să nu ţip la ăsta, că i se face greaţă de mine..” sau “Stai puţin, de fapt cu ce a greşit, cât este de grav?“, “Ce a vrut să zică de fapt ?“, pentru ca apoi să poţi da un răspuns demn de statutul de “om de afaceri/patron/manager” pe care să zicem că l-ai deţine.

Nu să te faci de râs pentru că nu ai înţeles bine ce a dorit acel om de la tine, de la care iei bani sau servicii…

Cel mai probabil omul căruia îi răspunzi dintr-o bucată, din punct de vedere afectiv îşi notează undeva în creieraş şi când are ocazia…devine indiferent.

Doar 10 secunde te pot scăpa de penibil, te pot scăpa de resentimente pentru modul de adresare, sau te pot scăpa de decizii luate greşit în pripă.

Gândeşte înainte să acţionezi!

Leave a Reply



Switch to our mobile site