Creasta Nordică din Munții Piatra Craiului

În această excursie am mai avut o premieră și anume prima mea noapte dormită într-un cort. Dormită este mult spus însă aceasta a fost intenția. Datorită specificului de creastă al locurilor unde se putea așeza un cort, am dormit pe un sol foarte rigid încercând să-mi fac culcuș între 4 bolovani. Vremea a fost amabilă cu noi până la apusul soarelui, după care a venit frigulețul. Dar nu exagerat. Singura mea frică a fost de animale, deși pe creastă sunt doar capre negre. Desigur, din fotoliu pare hilar însă acolo chiar nu eram pregătit emoțional să dau la propriu nas în nas nici măcar cu o capră neagră. Pe la ora 4 a început să bată un vânt năprasnic încât am crezut că decolez cu tot cu cort însă ce să zic, creierul meu a considerat că atunci a fost momentul perfect să adorm.

A doua zi vremea a fost frumoasă, a bătut puțin vântul cât să ne răcorească însă per ansamblu a fost mai cald ca în prima zi.

Am coborât pe la Refugiul Grind, apoi am trecut prin poiana La Table, am trecut prin Cheile Pisicii, Prăpăstiile Zărneștilor și apoi am ajuns la mașină.

Chiar dacă nu am dormit prea mult în cort, chiar dacă a fost un traseu solicitant (13h ziua 1, 6h ziua 2), chiar dacă m-au durut toate încheieturile, pentru mine a fost o experiență unică ce mi-a umplut sufletul cu munte pentru multă vreme.